Onko sinulla ongelmia kirjautua liiton sähköiseen jäsenpalveluun ja jäsensivuille? Näistä ohjeista voi olla apua.
Tarkista ensin, että kirjoitit käyttäjätunnuksen (=jäsennumerosi, jonka löydät jäsenkortistasi) ja salasanan oikein. Huom! Jos olet jo tilannut uuden salasanan, kirjoita tilatun salasanan kirjaimet samoin kuin ne olivat saamassasi viestissä. Voit tilata uuden salasanan, jos et muista sitä tai se ei tunnu toimivan. Uusi salasana toimitetaan sinulle sähköpostilla. Tämä edellyttää sitä, että olet tallettanut tietosi sähköiseen jäsenpalveluun. Muista tarkistaa myös roskapostit!
Syynä voi olla se, että jäsenrekisterissä oleva sähköpostisi ei ole oikein. Tilaaminen onnistuu vain, jos sähköpostiosoite on tallennettu palveluun. Tästä syystä tallentaminen kannattaa tehdä jo ensimmäisellä käyttökerralla.
Jos et saa tilaamasi salasanaa, ota yhteyttä liiton jäsenpalveluun: tarja.kansakangas(at)pau.fi tai katja.johansson(at)pau.fi.
Kun saat uuden salasanan, niin huomaa, että ISOILLA ja pienillä kirjaimilla on eroa. Joskus esimerkiksi nollia ja O-kirjaimia on vaikea erottaa. Kirjoita uusi salasana siis täsmälleen samassa muodossa, jollaisena olet sen vastaanottanut.
Kirjautuminen toimii vain jäsenillä, joiden jäsenyys on voimassa. Liitolla on oikeus erottaa jäsenet, joiden jäsenmaksut ovat olleet pitkään rästissä. Joskus kirjautumisongelmien syynä voi siis olla se, että jäsenmaksut eivät ole kunnossa. Ota yhteyttä liittoon, niin sovimme kanssasi, miten jäsenmaksut ja jäsenyys saadaan taas ajan tasalle.